Magia czarnego piątku, czyli ciemna ciemna strona mocy

Ulegasz jej ?

Reklama ma coraz bardziej wyrafinowany wpływ na ludzkie umysły. Tradycyjne zabiegi marketingowe zastępowane są nowymi, wyrafinowanymi strategiami, żeby nie powiedzieć wprost manipulującymi.

Strategie marketingowe angażują nasze zmysły, potrzebę przyjemności, generują nowe potrzeby i pragnienia, podsycają emocje, podniecenie oraz instynkt łowcy.

Słowo okazja – jest tu kluczem, bowiem zakłada bowiem zysk bez poniesienia dużych kosztów i choć wiemy, że to nie prawda ulegamy pokusie.

Czarny piątek urósł niemal do rangi święta. To trochę tak jak z wytrawnym uwodzicielem, którego urokowi ulegamy, choć wiemy, że to niebezpieczne.

Parę wskazówek:

Przed każdą decyzją zakupową warto zadać sobie pytanie czy ja naprawdę tego potrzebuję ? Często nie, ale potrzeba przyjemności wiedzie prym.

Nie warto też kupować pod wpływem silnych emocji, zarówno euforia jak i fatalne samopoczucie mogą zaowocować górą niepotrzebnych przedmiotów i w rezultacie poczuciem winy, gdy emocje opadną.

Niektórzy wpadają tzw. przeze mnie zakupową bulimię kompulsywnie kupując i oddając przedmioty.

Zrób listę zakupów ze stylistką i jej się trzymaj.

Chyba najlepszy sposób …obejście tematu, np. spacer, oczywiście nie po alejkach centrum handlowego i sklepach internetowych, spędzenie czasu z kimś bliskim.

Konkluzja, żyjemy w czasach, w których masa produktów nas zalewa i trudno czasem oprzeć się pokusie. Niemniej pewien rodzaj uważności na to, co kupujemy i po co, dystansu oraz samodyscypliny pozwoli nam poczuć kontrolę nad sytuacją, do czego bardzo namawiam.

Jeśli chcesz poznać swoje kolory i typ urody, zależy Ci na stylu, który prawdziwie Cię odzwierciedla, chcesz wzmocnić swoją atrakcyjność.

Umów się na sesje kreowania wizerunku i zakupy ze stylistką.

Sprawdź ofertę